راهنمای ثبت لینک
 
تبادل لینک اتوماتیک

برای افزایش اعتبار در گوگل و یاهو با ما تبادل لینک کنید.

 
 
....
راهنمای ثبت لینک
ارسال شده در جمعه 4 شهريور 1398برچسب:تبادل لینک,تبادل لینک هوشمند,ثبت لینک ,چگونگی ثبت لینک, افزایش بازدید,راهنمای ثبت لینک,شیک ترین فروشگاه برای افراد شیک,, - 15:26

» گام اول: لینک ما را در وب سایت تان قرار دهید

آدرس وب سایت:  http://www.buytak.ir

عنوان وب سایت: خرید تک

شرح وب سایت:  فروشگاه,خرید تک,خرید اینترنتی

 

 

» گام دوم: لینک خودتان را از منوی سمت چپ  ثبت کنید.

 


باتشکر

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mehrdad
ساعت19:13---28 بهمن 1390
salam dost aziz man mikhastam bedonam chetori ye sistem tabadol link hoshmand to saytam bezaram lotfan komakam konid azaton mamnon misham.age tonestid komakam konid be saytam biyayd va to ghesmat nazarat behem begid chikar konam

alone girl
ساعت14:46---26 مهر 1390
salam mersi az in ke bem sar zadi
linket kardam


غزل
ساعت8:54---10 مهر 1390


ali
ساعت17:42---2 مهر 1390
سلام شما رو لینک ککردم

ali
ساعت15:39---2 مهر 1390
با سلام خدمت دوست و همکار عزیز وبلاگ بسیار خوب و عالی دارید و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید ,و آپدیتش کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیز در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با نام :
شهردانلود

لینک کن بعد به من هم بگید تا با چه نامی شما رو لینک کنم
منتظرم

در ضمن اگه میخوای 1000000 نفر بازدیدکننده رایگان و تضمینی داشته باشی و رتبه ی وبلاگت رو در گوگل بالا بکشی حتما به این آدرس برو:
http://www.persian111.com/?rid=365791111

برای یک بار هم که شده امتحان کن و نتیجه رو هم ببین ، روش کار این سیستم با سیستم های دیگه خیلی فرق داره ، از ما گفتن بود خود دانی
به امید دیدار مجدد.


شلفین
ساعت14:04---2 مهر 1390
وایییییییییییییییی
چه وبلاگ زیبایی داری
مرسی که به من سر زدی
باز هم بیا


بهنام
ساعت13:02---2 مهر 1390
سلام چرا تو سایت فروشگاه شیک منو لینک نکردی زرنگی اول آدرس وبلاگو می دی و منو اونجا لینک می کنی که من وبسایت تو لینک کنم هروقت منو تو سایت لینک کردی من لینکت می کنم

محمد
ساعت15:26---1 مهر 1390
سلام رفیق
وبلاگتو لینک کردم.راستی کد تبادل لینک هوشمند رو هم میخواستم اگه زحمتی نیست کدشو برام رد کنی.


ertert
ساعت18:21---29 شهريور 1390
retert

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده بهنام